Loading..

qqqqProduct was successfully added to your shopping cart.


Klientu serviss

Šeit esam apkopojuši informāciju, kas Jums varētu būt noderīga, apmeklējot Hoppekids.lv interneta veikalu. Izvēlnē pa labi Jūs atradīsiet īsi apkopotu informāciju par: Hoppekids produkciju un pakalpojumiem, kontaktinformāciju, ka arī par to kā iepirkties mūsu interneta veikalā, preču atgriešanas nosacījumus u.c. noderīgu informāciju. Ja vēlaties uzzināt ko vairāk vai iegūt detalizētu informāciju par kādu konkrētu produktu, iesakām ieskatīties sadaļā "Informācija par produktiem". Tur iespējams arī rast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem (FAQ) gan par Hoppekids produkciju, gan interneta veikalu. Ja, apskatot visu augstākminēto, joprojām neesat guvis atbildi uz Jūs interesējošo jautājumu, zvaniet Interneta veikala Hoppekids.lv Klientu apkalpošanas servisam pa tālruni: +371 26380421 servisa darba laikos vai rakstiet mums uz e-pastu LV-Shop@hoppekids.com  Mūsu speciālisti Jums palīdzēs noformēt pasūtījumu un atbildēs uz Jūs interesējošiem jautājumiem par Hoppekids produkciju.

Biežāk uzdotie jautājumi / FAQ

Kādi ir preču apmaksas veidi? 

Interneta veikalā Hoppekids.lv iespējams norēķināties ar kredītkarti, kā arī ar bankas pārskaitījumu. 

Kur es varu atrast vairāk informācijas par Hoppekids produktiem?

Ja Jums ir jautājumi par Hoppekids produkciju, iesakām apmeklēt jautājumu – atbilžu sadaļu Hoppekids FAQ. Atbildes uz jautājumiem varat rast arī sūtot e-pastu uz LV-Shop@hoppekids.com

Cik izmaksās preču piegāde?

Piegādes maksa ir atkarīga no pilsētas un reģiona. Piegāde: Rīgā - EUR 10,00; lielakās Latvijas pilsētas un reģioni - EUR 15,00. Bezmaksas piegāde pirkumiem sākot no EUR 250,00, kā arī saņemot preci interneta veikala noliktavā Saldū. 

Vai es varu apmaksāt rēķinu pēc preču saņemšanas?

Hoppekids.lv nav iespējams apmaksāt par precēm pēc preču piegādes. 

Kā notiek preču piegāde?

Preču piegāde tiek veikta ar kurjerdienesta starpniecību. 

Vai Jums ir veikali Latvijā? / Kur iespējams aplūkot Hoppekids produkciju?

Hoppekids.lv pašlaik ir tikai Interneta veikals. Mēbeles var apskatīt tikai tiešsaistē mūsu mājas lapā. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu konsultāciju - mēs vienmēr centīsimies Jums ieteikt un atrast labāko risinājumu.

Ko darīt tad, ja saņemu mēbeli ar defektu vai trūkstošu detaļu?

Ja Jūs esat saņēmis mēbeles ar defektiem vai trūkstošām detaļām, lūdzu uzreiz par to informēt mūs sūtot e-pastu uz LV-Shop@hoppekids.com  Tāpat nepieciešams nofotografēt defektu vai problēmu un atsūtīt fotogrāfiju. Tas palīdzēs mums ātrāk atrisināt radušos situāciju. Bojāto detaļu nomaiņa notiek 15-45 darba dienu laikā pēc garantijas noformēšanas. 

Ko man darīt, ja vēlos atgriezt mēbeles atpakaļ?

Ja Jūs vēlaties atgriezt mēbeles, sazinieties ar mums rakstot uz e-pastu. Ļoti svarīgi, lai mēbeles nebūtu saliktas un būtu oriģinālos iepakojumos. 

Ieteikumi

  • Pēc mēbeļu iepakojuma izpakošanas ir jāpārbauda, vai tajā ir visas nepieciešamās sastāvdaļas un kāds ir to ārējais stāvoklis.
  • Pie izpakošanas nedrīkst izmantot asus priekšmetus (piemēram papīra nažus), kuri varētu bojat produktu.
  • Mēbeļu salikšana ir jāveic atbilstoši pievienotajai instrukcijai. 

Brīdinājums!

Pārvietojot izstrādājumu tādos veidos kā nedaudz paceļot, turot pie apakšas, stumjot, bīdot vai velkot, tas var tikt bojāts. 

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, lai uzlabotu mājaslapas lietošanas pieredzi.
Vairāk par sīkdatnēm
x